Un elev are la fizica patru note, iar media lor aritmetica este 5. Ce nota mai trebuie sa ia elevul pentru a obtine media +? Nu se fac rotunjiri. Va rog sa ma ajuta.ti pentru ca maine dau evaluarea nationala la matematica si nu am inteles problema

2
deci nu se stiu notele..
ca sunt multe numere care adunate si impartite la 4 dau 5.
intelegi?
pentru a obtine media + ?
media 6

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-24T10:52:13+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
(a+b+c+d):4 = 5
a+b+c+d = 20
Notam cu x a 5-a nota, si avem:

(a+b+c+d+x):5 = 6
a+b+c+d+x = 30
20+x=30
x=10
2014-06-24T10:59:06+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Ca media aritmetică a patru numere să fie 5,ar trebui să avem așa:
 1)  Ma=(5+5+5+5):4
Ma=20:4
Ma=5
SAU
 2) Ma=(3+8+7+2):4
Ma=20:4
Ma=5
SAU
  3) Ma=(6+4+6+4):4
Ma=20:4
Ma=5
SAU
 4) Ma=(3+7+3+7)
Ma=20:4
Ma=5
SAU
5) Ma=(1+7+2+10)
Ma=20:4
Și ar mai fi variante...

Pentru a obține media 6:
1)  Ma=(5+5+5+5+10):5
     Ma=30:5
     Ma=6
2)  Ma=(3+8+7+2+10):5
     Ma=30:5
     Ma=6
3)  Ma=(6+4+6+4+10):5
     Ma=30:5
     Ma=6
4)   Ma=(3+7+3+7+10):5
      Ma=30:5
      Ma=6
5)  Ma=(1+7+2+10+10):5
     Ma=30:5
     Ma=6

Sper că te-am ajutat.Multă baftă! :*
intrebarea era : Ce nota mai trebuie sa ia elevul pentru a obtine media 6?
iar raspunsul tau este....?
Sunt mai multe variante,depinde de ce note are elevul.Dacă vei citi în întregime răspunsul meu vei vedea că am scris: ”Pentru a obține media 6...” Îți doresc o zi frumoasă! :*
Deci răspunsul este : Îi mai trebuie nota 10,în toate variantele,pentru a obține fix media 6,fără rotunjiri.
Pai da, este doar un raspuns : ii mai trebuie nota 10 ca sa obtina media 6 , nu sunt mai multe variante....
Da.