1 . Numarul saptezeci si sapte de mii saptezeci si sapte se scrie cu cifrea astfel _____ .
2 . Numarul de forma 3ab bb0 in care suma cifrelor este 33 este ______ .
3 . Numarul 1957 se scrie cu cifre romane astffel ______ .
4 . Cel mai mic numar de cinci cifre care are cifra zecilor 9 este ______ .
5 . Cel mai mic numar natural de patru cifre diferite care are 0 la cifra zecilor este ____ .
6 . Predecesorul numarului 3000 este _____ .
7 . Numarul 93 001 poate fi scris cu litere asa ___________ .
8 . Numarul natural 1432 se poate scrie cu cifre romane astfel _______ .
9 . Numarul 6394 se rotunjeste la sute astfel _____ .

2

Răspunsuri

2014-06-24T10:37:58+03:00
77077
-
-
11190
1203
2999
nouzeci si trei de mii unu
-
6400
succes 
scuze pentru cele care nu le-am stiut

2 4 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-24T10:46:04+03:00
1 . Numarul saptezeci si sapte de mii saptezeci si sapte se scrie cu cifrea astfel 77077 .
2 . Numarul de forma 3ab bb0 in care suma cifrelor  este 33 este 368 880, sau 397 770 .
3 . Numarul 1957 se scrie cu cifre romane astffel  MCMLVII .
4 . Cel mai mic numar de cinci cifre care are cifra zecilor 9 este 10090 .
5 . Cel  mai mic numar natural de patru  cifre diferite care are 0 la cifra zecilor este 1203.
6 . Predecesorul numarului 3000 este 2999 .
7 . Numarul 93 001 poate fi scris cu litere asa Nouazeci si trei de mii unu .
8 . Numarul natural 1432 se poate scrie cu cifre romane astfel MCDXXXII .
9 . Numarul  6394 se rotunjeste la sute astfel 6400 .