Răspunsuri

2014-06-24T10:31:30+03:00
Cateta 1 ori cateta 2 supra ipotenuza
Comentariul a fost şters
nu se afla si din teorema inaltimii? AD la patrat = CD ori DB ?
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-24T10:32:04+03:00
Înălţimea în triunghiul dreptunghic se află cu următoarea formulă:
cateta1 ori cateta 2/ipotenuza
/=împărţire
catetele=laturile care formează unghiul drept
ipotenuza=laturacare se opune unghiului drept
Sper că te-am ajutat! :)
8 4 8