Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-24T10:29:22+03:00
1.28
2.6 lei
3.2
4.25
5.36
6.10
si la a 2 parte asteapta putin

k dar vreau si cum se rezolva la a II parte
sau ca sa le intelegi incearca asta https://www.youtube.com/watch?v=dDb01QCnwHY
2014-06-24T10:32:19+03:00
1. 7*3+14/2 = 21 + 7 = 28
2. 4 caiete = 8 lei
     un caiet = 8 / 4 = 2 lei
      3*2= 6 lei 3 caiete
3. pai 3 e impar, deci e 2 ca zice ca e par
4. Pp= 20 cm
    l = 20/4
    l= 5 cm
    A = l² = 5² = 25
5. 6 * 6 =36
    tertraedrul are 6 muchii
6. 10 elevi la volei


la partea a2a ai in barem rezolvarea daca nu stii
k ms
cp