Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-24T09:33:44+03:00
10 pentru ca e interval inchis se ia
eu ma gandeam ca daca spune ca apartine intrevalului era 0..
e interval inchis si e 10
0 nu apartine intervalului [10,13)
a multumesc insfarsit m-am prins..
:)
2014-06-24T09:41:13+03:00
Eu cred ca este 12....parerea mea
daca in 10 e inchis deci acolo se opreste intervalu nu se ia 0.1.2.3 etc..
si daca spune cel mai mic 10<11<12
deci 13 nu se ia.. pentru ca e interval deschis
din alea 3 10 e cel mai mic
aaa...eu am citit cel mai mare....