Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-23T23:01:18+03:00
1.mergem la clubul elevilor sa dansam/1-PP  si sa cantam/2-PP

2.trebuie/1-PP sa invatam/2-SB  si sa repetam pentru examene/3-SB

PP-propozitie principala
SB-subordonata subiectiva
2 3 2
2014-06-23T23:17:08+03:00
Ana scrie si citeste .(doua principale in raport de coordonare prin conjunctia simpla ,,si ")
Invata [ca sa stie la examen] si[ sa ia nota mare] .(doua  cele circumstantiale se afla la fel in raport de coordonare)