Examenul de astazi:
La exercitiul 3 de la subiectul 1 am identificat corect numarul de silabe din primul si al doilea vers numai ca am scris asa: "Masura primelor doua versuri ale poeziei este de zece silabe.", adica am scris totalul. Cu cat credeti ca ma va depuncta ?:)

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-23T21:47:19+03:00
Posibil cu 3,sau poate sa nu iti dea de loc,din pacate :(
1 5 1
2014-06-23T21:48:51+03:00
Pai corect era sa zici 4-6 silabe. Cred ca primesti maxim 2 puncte