Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-23T21:40:27+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Mg=√a.b
Mg=√(√2+1)(√2-1)=√2-1=√1=1
√2=1,41
1,41-1<1<1+1,41
Ceea ce este adevarat
1 5 1
2014-06-23T21:43:54+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
A = √2 + 1
b = √2 - 1

mg = √(a * b) = √[(√2 + 1)(√2 - 1)] =√(2 - 1) = √1 = 1

b = 1,41 - 1 = 0,41  
a = 1,41 + 1 = 2,41
⇒ b < mg < a

1 5 1