text argumentativ despre masura in care azi, intr-o lume dominata de tehnologie arta mai poate avea un impact.

2
imi poti explica ma bn enuntul ca nu prea lam inteles
sincer asa l-am primit si eu "text argumentativ despre masura in care azi, intr-o lume dominata de tehnologie arta mai poate avea un impact asupra lumii "

Răspunsuri

2014-06-26T12:50:10+03:00
Omenirea inca de la inceputurile ei a fost dominata de ideea de dezvoltare.Oamenii au cautat,cauta ai vor cauta sa-si faca viata mai usoara.Exista multe descoperiri stravechi de la descoperirea focului pana astazi la tehnologie de ultima generatie care ne usureaza viata. Un prim argument ce atesta ca intr-o lume dominata de tehologie arta mai poate avea un impact este acela ca arta indiferent de timp,de locatie,de cultura,varsta isi va face loc si va fi apreciata.(de ex:orice artist indiferent ca este amator sau profesionist el va picta indiferent de ce e in jurul lui pentru ca prin pictura el se refugiaza cand e trist sau cand vrea sa impresioneze sau in orice alta stare de spirit ar avea.) Un al doilea argument ce sustine aceasta idee este aceea ca arta fie ca vorbim de arta actoriei,a picturi etc este aceea ca ea te scoate din cotidian,te face sa uiti pentru o perioada de timp de tine si te face sa intri in alta lume ,o lume in care esti cine vrei tu sa fi si urmezi regulile impuse de tine. In concluzie arta va fi cea care nu se va demoda indiferent de cat de mult ne-am moderniza si va fi pentru fiecare dintre noi un refugiu.
3 5 3
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-26T18:24:19+03:00
Cand ma uit in jur,vad doar oameni care au uitat demult ce inseamna o conversatie fata in  fata cu cineva si prefera sa comunice prin mesaje pe facebook sau messenger. acest lucru este ingrozitor pentru cineva cu un suflet sensibil,asa cum sunt eu. de mica am fost pasionata de arta. pictam zile intregi la o plansa,care mi o inchipuiam cat mai perfecta posibil. sunt fericita sa vad ca mai sunt inca cativa oamni pasionati de arta. muzeele mi se par asa pustii,pe cand internet cafe si barurile sunt pline pana la refuz.
vreau sa devin o artista geniala,oamenii sa ma recunoasca si sa mi adore picturile. zilele in care facabook ul era prioritate nu vor mai exista. sper ca arta mea sa schimbe lumea,oamenii si gusturile lor in hobby si activitati extrascolare sau inafara serviciului,
sper ca te am ajutat
4 4 4