La evaluare nationala, la masura versurilor, credeti ca mi se va scadea din cauza ca am scris 4 respectiv 6 silabe? eu am invatat ca se scriu in ordine crescatoare. Iar la exercitiul in care trebuia sa prezentam doua caracteristici ale genului liric, credeti ca grupul nominal isi avea locul? (copil plangacios, trup curat) nu imi venise alta idee asa ca am scris despre el.

2

Răspunsuri

2014-06-23T20:47:46+03:00
La silabe ar fi posibil sa iti scada,iar la caracteristicile genului liric nu cred ca te depuncteaza
daca am scris la masura versurilor 10 silabe aveti idee daca ma depuncteaza?
eu cred ca nu iti va da puncte
din pacate :(
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-23T20:47:49+03:00
Nu cred. Doamne a zis ca nu.
Doamna*
si la grupurile nominale ...sunt specifice descrierii ..cred ca te va depuncta