Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-23T20:09:10+03:00
Eu cred ca nu are nimic si nu vei fi depunctat
sper.. chiar nu am observat ca nu ar trebui sau ceva si mi-am dat frau liber imaginatiei..
pai era o compunere narativa... era gen,dreptul tau sa ai un scriitor fictiv contemporan
eu l-am inventat
  • Utilizator Brainly
2014-06-23T20:10:19+03:00
Nu cred... pana la urma nici intalnirea nu a avut loc si se puncteaza... Poate respectivul ''autor'' este prea tanar pentru a fi cunoscut de corectori... nu pot verifica :-)
nu imi venea nici un nume si m-am gandit la fostul jucator de la Panduri Tg Jiu :))
ai fb?
da Mircea Petcu :)
ala cu freza smechera :P
aha :)) :D