Răspunsuri

2014-06-23T20:22:48+03:00
Depinde si de contextul in care se afla aceste versuri , pentru ca nu poti extrage o idee asa
12 2 12
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-23T22:30:59+03:00
poetul precizeaza ca prin puterea ei mobilizatoare, limba româna a trezit la viata si lupta întregul neam românesc pentru a-si realiza aspiratiile, idealurile de veacuri: '' s-a trezit din somn de moarte / ca viteazul din poveste ''
21 4 21