Răspunsuri

2014-06-23T19:55:45+03:00
Nu :(.Vei lua doar 4 puncte din 6.Un sinonim pentru cer ar putea fi solicit sau pretind
e bine desi si tu esti cam in aceasi situatie ca si el
Pai si 4 puncte sunt bune dacat nik
Nu e chiar in aceeasi situatie ca si mine."Te rog" nu se potrivea contextului pe cand "implor" se potrivea perfect.
inteleg, eu nu stiu ce cere cerinta
Sinonim contextual pentru cer din: "Ce-ti cer!"
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-23T19:56:58+03:00
    Greu de spus, nu e foarte corect, e posibil sa-ti puncteze partial...

    cer-doresc-poftesc-vreau-solicit-doresc-cersesc
   
    



nota: este totusi posibil sa-ti puncteze....,,,a implora'' e tot o forma de a ,,cersi''...daca ,,a cersi'' este trecut in dictionar ca sinonim a lui ,,cer'' poate ai noroc si-ti puncteaza :)
Am incercat sa folosesc doresc si vreau , dar nu se potriveau in context.Deci mai ramane poftesc, doresc care le-au dat ei ca exemple, cersesc ( care nu l-au dat din motive explicite ) si implor