Răspunsuri

2014-06-23T19:39:29+03:00
A_{t} = 2A_{b} + P_{b} * h  \\  A_{t} = 2 l^{2} +4l*l  \\  At =  2l^{2}  +  4l^{2}  \\  At =  6l^{2}
dar A_{t} = 864  m^{2}

⇒ 
 6l^{2} = 864 m^{2} | /6 \\ 
 l^{2} = 144 |  radical \\ 
l = 12 m

V = 1728 m^{3} =1728000dm^{3} (litri)

deci

1200 cm ..................... 1728000 litru
     x cm .....................            1 litru

x = \frac{1200*1}{1728000} =6,9(4)cm

6,9(4) cm < 7 cm 
⇒la un litru de apa, h < 7 
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-23T20:47:20+03:00
V cub = 1728 cm³
⇒ Muchia cubului = ∛1728 = 12 cm
Aria bazei = 12 * 12 = 144 cm²
Se toarna 1n litru de apa.
1 litru = 1 dm³ = 1000 cm³

⇒ Se toarna 1000 cm³ de apa.

Inaltimea pana la care se ridica este:

Volumul / Aria bazei = 1000 / 144 = 6,9(4) cm < 7 cm

c.c.t.d.


 
2 5 2