Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-23T19:18:56+03:00
Cred ca iti va da 3 puncte din 6,deja depinde de corector
1 5 1
2014-06-23T19:22:21+03:00
In barem se acorda cate 3p pentru fiecare deci da ,vei primi 3 puncte
posibil
depinde de cine iti va corecta
Bibi07 tu ai scris 5-6 dar e 6-4 deci nu prmesti nimic pentru ca prima masura corespunde primului vers iar a doua celui de-al doilea
da,si asta e adevarat
primesti*