Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-23T19:20:31+03:00
Nu cred ca este bine,pune intrebarea Ce nu am stiut?,deci e Completiva Directa
1 5 1
2014-06-23T19:20:51+03:00
Nu,nu este corect ...nu ai nici un verb copulativ in aceasta propozitie sau conjunctia sa

are conjunctia sa
nu are doar verb copulativ
pai si nu imi da macar 2 puncte sau 1 punct?
poate 1 pt incercare,poate
depinde de cine iti va corecta,daca e cineva dragut,iti va da,daca o ***** nu o sa-ti dea nimic