La evaluarea nationala , la masura versurilor , am scris masura= 4-6 ( asa ne-a invatat profesoara , sa scriem in ordine crescatoare ) si nu am mai scris silabe dupa.Poate sa imi scada ceva avand in vedere ca masura versurilor se refera doar la silabe si nu la altceva?

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-23T18:43:22+03:00
Nu cred ca iti va scadea.. dar totul  depinde de corector...
dupa parerea mea trebuia sa scrrii 4 -6 ..
Am scris 4-6 , multumesc.Acum sper sa nu imi scada din cauza ca nu am scris silabe
aa.. asta conteaza numai de cine corecteaza.. normal ar trebui sa nu iti scada, dar....
daca am scris 10 silabe(adica6+4) ca eu asa am inteles, o sa imi puncteze ceva?
Nu vei primi nimic din pacate.Trebuia sa scrii macar 4 sau 6.
2014-06-23T18:43:47+03:00
S-ar putea sa-ti scada trebuia sa scrii 
Primul vers-6 silabe
Al doilea vers-4 silabe
Pai nu este acelasi lucru cu masura? Daca am scris masura = 4-6 nu este acelasi lucru cu a scrie ca primul vers are X silabe si al doilea Y silabe?