Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-23T18:08:25+03:00
Completiva directa. 
Rezultatele se afiseaza la centrul unde ai sustinut examenul pana la ora 4,iar dupa 4 se depun contestatiile. Mai tarziu vor aparea si pe internet.
Multumesc
El a ramas sa citeasca . - este prop predicativa?
nu...
de exemplu Andrei a ajuns sa fie primar
2014-06-23T18:08:37+03:00
Este completiva directa .Verbul copulativ trebuie ca fie in propozitia principala iar rezultalele se vor afisa la scolile de provenienta

dar se afiseaza si pe ned dupa ce se vor face contestatiile
da dar mai tarziu prima data vei afla de la centrul unde ai sustinut examenul