Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-23T18:10:28+03:00
Formula pt aflarea divizorilor este (n+1)(m+1)  si acum sa iti explic:
72 il descompui si iti da  3^{2} ori  2^{3}  deci exponentii sunt m si n asa ca numarul de divizori este egal cu (2+1)(3+1)=3 x 4 =12 
asa merge la toate , daca nu ai inteles incerc sa iti mai explic odata :*
Ai explicat foarte bine . Mersi mult pentru ajutor. :)
cu placere :*
2014-06-23T18:11:42+03:00
72 = 2³ * 3²     Nr divizorilor = (3 + 1)(2 + 1) = 4 * 3 = 12

225 = 3² * 5²    Nr divizorilor = (2 + 1)(2 + 1) = 3 * 3 = 9

300 = 2² * 3 * 5²   Nr divizorilor = (2+1)(1 + 1)(2 + 1) = 3 * 2 * 3 = 18

1 5 1