In trei cosuri sunt mere. Numarul merelor din primul cos intrece numarul celor din al doilea cos. cu un sfert din numarul merelor din al treilea cos.Daca
as transfera un mar din al treilea cos in al doilea , toate cosurile ar
avea celasi numar de mere . Cate mere sunt in fiecare cos.

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-23T17:51:06+03:00
C = 4
A = 3
B = 2

Explicatie :
a = b +  \frac{c}{4}
a = b + 1

⇒  \frac{c}{4} = 1
⇒ c = 1 · 4
    c = 4

dar a = c - 1
⇒ a = 4 - 1
    a = 3

dar a = b + 1
⇒ b = a - 1
⇒ b = 3 - 1
    b = 2
1 5 1
2014-06-23T17:52:03+03:00
Notam numarul merelor din primul cos cu, nr celor din al doilea cos cu b si nr celor din al treilea cos cu a.
a=b+ 1/4 X c
c-1=b+1=a
 deci a=b + 1/4 X c= b+1 => 1/4 X c =1 => c=4
b+1=c-1=3=> b=2
a=b+1=3
pardon, ordinea de la notare era a, b, c
bun raspuns, totusi al meu e mai fancy ;)