Ce ati desena daca ati fi un mare pictor care ar trebui sa faca o opera de arta la o mare decernare?
Vreau si comentari!

2
Dar nu stiu care este cel mai bun!
Amandoua :)
da dar ''CEL MAI BUN"?Adica altau sau al ei?
Pai dupa gustul tau :)
o da altau marci!

Răspunsuri

2014-06-23T17:36:37+03:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-23T17:39:07+03:00
Un razboi , zic eu ... :) pe timp de iarna , cand nametii sunt de mari inaltimi ; nuante de alb -albastru ... 
   Sau cu,culoarea maro (iti alegi toate nuantele posibile ale culorii maro) poti sa faci ceva copaci (pentru "a suna" a vechi ) si ceva scari de lemn (tot maro) si un zid vechi, din istorie