Nu
da pentru ca urmeaza dupa un ver copulativ a deveni
verb
Scz ....uitasem
NU e buna :3 .. Dorinta este sa luam examenul ! asta era buna !

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-23T16:59:44+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
A devenit doctor 1/sa ajute lumea 2/

1-PP
2-CZ

Din pacate nu ai facut bine dar stiu ca iei 1P
:)))))))) Multumesc pentru lamurie !
punctul acela este pt ca ai facut o fraza din 2 propozitii
Lamurire*
2014-06-23T17:00:44+03:00