Răspunsuri

2014-06-23T16:42:06+03:00
Da, eu la romana am facut perfect. La matematica si stiinte am facut perfect la fizica, un exercitiu partial la matematica si in rest celelalte bune, dar am gresit mai mult la bio:un punctaj 0, cateva partiale si mi se pare k unul toatal dar nu mai stiu sigur. Acolo am cam dat-o in bara. :D

noi inca nu am dat la mate
dam abia miercuri
De unde esti?
aha
bucuresti
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-23T16:46:25+03:00
Eu am gresit cam mult si sunt sigura ca voi lua 8,50-9 ;((((
pai e bine 8,50 -9
NU TOCMAI EU VREAU LA CEL MAI BUN LICEU DIN BOTOSANI SI ACOLO AM NEVOIE DE O MEDIE PESTE 9 SI STIU CA LA MATE O VOI DA IN BARA PT CA NU MA PRICEP ASA CA POT SPUNE PA-AP LICEU :(((((
*PA-PA