Răspunsuri

2014-02-08T10:37:39+02:00
10m ...... 30 zile
6m ...... X

x=30*6:10=18 zile
multumesc,asa am facut si eu...dar nu e putin ilogic? in sensul ca mai multi muncitori-( 10) termina in 30 de zile,iar doar 6 muncitori termina ACEEASI lucrare atat de repede,in doar 18 zile????
sunt invers proportionale ca nu are cum 6 muncitori sa termine mai repede decat 10 muncitori
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-08T10:55:33+02:00
10 muncitori.........30 de zile
6 muncitori............x
x = 10 x 30:6=50
sunt invers proportionale

3 4 3