Răspunsuri

2014-02-08T10:19:35+02:00
Subordonatele au intodeauna un element de legatura ! 
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-08T10:26:00+02:00
Facand multe exerciti, invata elementele de legatura si intrebarile, inca o chestie cand vrei sa afli ce fel de subordonata e propozitia respectiva, pur si simplu pui intrebarea si f.s e propozitia.
Ex:A venit iarna care ne-a distrus.Intrebare-Care iarna ? Care ne-a distrus-f.s de atribut.
Apropo:Cand vezi ca o propozitie sub are elementul de legatura care sau alt pronume relativ, fi 99% ca propozitia e atributiva.
3 5 3