Cum se afla perimetrul unui triunghi dreptunghic cunoscand catetele de 12 respectiv 5 cm ???

2
Pai, aplicand Teorema lui Pitagora, obtii imopenuza de 13 cm ( ip.=radical din 12^2+5^2=radical din 144+25= radical din 169=13). Perimetrul e de 5+12+13=30 cm.

Răspunsuri

2014-06-23T15:44:53+03:00
Afli ipotenuza cu pitagora si atunci ii aduni toate laturile..si gata

Teorema lui pitagora:
Cateta² =Ipotenuza ² -cateta²
Ipotenuza²=cateta²+ cateta²
depinde de ce trebuie sa afli.. pusii

Perimetru a intrebat Dyana27 , pentru un triunghi dreptunghic cunoscand catetele de 12 respectiv 5 cm!
Iar raspunsul tau pentru problema postata de Dyana27 este .... ?
Tu nu vezi mai sus??? Scrie: "afli ipotenuza cu pitagora si atunci ii aduni toate laturile.. " Si dupa a intrebat de pitagora.. Si dragul/draga mea intrebarea nici macar nu a fost pusa de Dyana27! ;) decii.. te rog!
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-23T15:45:33+03:00
Aflii ipotenuza prin teorema lui pitagora,fiind radical din 144+25=radical din 169=13.perimetrul este egal cu 12+5+13=30.

cum ii teorema lui pitagora???
Radical din Numerele adunate,la puterea a doua,fiecare.in cazul acesta este radical din 5 la a doua + 12 la a doua.
Teorema lui Pitoagora: Patratul Catetei 1+patratul catetei 2= patratul ipotenuzei. (ipotenuza este latura care se opune unghiului drept)