Răspunsuri

2014-06-23T15:31:53+03:00
Da-mi poezia ca sa vad ca nu o stiu


S-a inventat internetul totusi. :)) Poftim: http://versionroumaine.wordpress.com/2011/11/08/banutul-tudor-arghezi/
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-23T15:39:53+03:00
"Banutul" este o fabula ce arata ca oamenii ar calca peste oricine pentru a obtine bunuri materiale.De exemplu,Danut sparge sute de oua pentru bani,fara sa se gandeasca la ce bagube a facut.
gol rotund - epitet simplu
Stă păstrat un pic de aer,
Ca trezit din nesimţire-comparatie