2. Explica rolul virgulei in secventa: Bine-ai venit, An nou!
5. Transcrie doua propozitii subordonate diferite din fraza urmatoare, prezicand felul acestora:

Cnad sunt scris bine, romanele consituie in sine povesti despre viata, care il incurajeaza pe cititor sa inteleaga mai bine profunzimea experientei umane.

2
va fi*
Acum vom vedea...dar mai ales la compuneri totul depinde de corector . Daca ii place e bine , daca nu , nu. Asta e diferenta dintre romana si mate, aici fiecare poate interpreta
daa,adevarat
Corect, Catly99!
;)

Răspunsuri

2014-06-23T15:20:33+03:00
1.Substantivul "an" (insotit de adjectivul "nou") se afla in cazul vocativ.
2."care il incurajeaza pe cititor" si "sa inteleaga mai bine profunzimea experientei umane"
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-23T15:21:29+03:00
Când sunt scrise bine, romanele constituie în sine povesti despre viata, care îl incurajează pe cititor sa înțeleagă mai bine profunzimea experienței umane.

care il incurjeaza pe cititor At
cand sunt scrise bine romanele CCT

Virgula desparte subst in vocativ de restul propoziției 
de ce nu apare baremul?
Nu stiu -_-
Dar profa noastra a zis ca e indirecta
Dupa ora 15 se afiseaza baremul.
de ce nu se afiseaza?