Imi spuneti si mie cateva figuri de stil din aceasta poezie si ce sugereaza ele....
"C-un zambet indraznet privesc in mine
si inima
mi-o prind de mana.Tremurand
imi strang comoara la ureche si ascult.

Imi pare
ca tin in maini o scoica,
in care
prelung si neinteles
rasuna zvonul unei mari necunoscute

O voi ajunge,voi ajunge
vreodat pe malul acelei mari
pe care azi
o simt
dar nu o vad?

2

Răspunsuri

2014-06-23T15:21:41+03:00
Epitet: zambet indraznet ,mari necunoscute
repetitie :voi ajunge ,voi ajunge
metafora :inima mi-o prind de mana 
Sugereaza visul eului poetic de a ajunge pe aceea mare 
si ce sugereaza?
Mari necunoscute- mare pare a fi peeiculoasa
Inima...- personajul incearca sa se incurajeze lundusi inima de mana
Sper ca te-am ajutat :-)
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-23T15:27:16+03:00
Zambet intraznet - epitet si personificare (epitet personificator)
O voi ajunge, voi ajunge- repetitie

al doi-lea pote fi luat ca si o hiperbola
Vrei sa iti explic ce sugereaza si cele de la celalalt raspuns ?¿
Vrei?
da sigur
Le-am scris la raspunsul celalalt