este bine Propozita predicativa Intrebarea este/sa merg azi la scoala?

2
multumesc:)
ce afce matematica asta din voi....!
*face
am gresit se mai intampla:)) de la stres
trebuie sa cumparam niste slanina sa ungem scolile...:)

Răspunsuri

2014-06-23T14:58:06+03:00
Da e foarte bine.........
A:)))))))))
gresi:))
:))
nu cas si prost:))
se mai intampla
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-23T14:59:49+03:00
Este corecta fraza alcatuita ..