Care dintre sinonimele urmatoare le-am pus corect cu contextul textului..?
cer-spun
linistit- relaxat, usor
fiindca- deoarece

2
auzi da e bine asa cer=te rog , fiindca=deoarece ,linistit=bland?
nu prea stiu uita-te la 3 pe edu....cred ca o sa dea mai multe variante de raspuns ;)
la cer ii bine la linistit nu prea..
la cer = vreau, e bine la restu'
si la cer e bun :))

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-23T14:36:59+03:00
Toate , doar la cer nu prea cred ! acolo am gresit si eu 
dar nu trebuia contextual oricum
2 3 2
2014-06-23T14:37:01+03:00