Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-23T14:25:33+03:00
Da ,dar fara virgula ;)

si daca am pus virgula are ceva?
nu prea cred...da corectorii cauta ceas mai mica greseala pentru a scadea
cea*
El a ramas sa curete mizeria. E ok ?
ok mersi :)
2014-06-23T14:25:56+03:00
Da e corect 
---------------------
El a ramas sa curete mizeria. E bine ? a ramane e verb copulativ..
Pare mai mult de scop...Cu ce scop a ramas?Sa curete mizeria...