Explica rolul virgulei in secventa:
Bine-ai venit, An nou am scris ca virgula este uitlizata pentru pastrarea ritmului si a masuri versurilor si ca delimiteaza verbul in vocativ de restul enuntului aici m-am incurcat inloc sa scriu substantiv.. imi da ceva puncte? :/

2
Virgula desparte un substantiv in vocativ de restul propozitiei
nu-i cumva o structura in cazul vocativ...An nou
....???
nu
si nu imi da nici jumate din punctaj?

Răspunsuri

2014-06-23T14:19:51+03:00
Era destul de bine daca scriai ca izoleaza substantivl in cazul vocativ de restul prop.
mda... dar m-am incurcat asta e... o sa imi dea ceva puncte?
se da cred . nu esti singurul si eu am scris tot verb
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-23T14:20:33+03:00
Corect ,ultima parte ,dar nu are nimic de-a face cu elementele de prozodie 
si da o sa iti dea cred ca jumatate din punctaj

deci o sa imi dea 6 puncte?
cred ca-ti da 3 puncte
jumatate
ok mersi :)
cu placere