Răspunsuri

2014-06-23T15:12:47+03:00
 Exprimarea opiniei personaleStructura compunerii1.Formularea clara a opiniei personale: Eu cred ca. Parerea mea este Dupa parerea mea In opinia mea Consider ca2.Prezentarea a doua,trei argument care sustin afirmatiaformulate,explicatii,exemplificari,dezbateri: Un prim argument. Un argument indubitabil Un alt argument Parerea mea este sustinuta de3.Concluzia:y In concluziey Asadary Prin urmare

.................nu e chiar compunere dar poate te ajuta



Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-23T16:41:36+03:00
Parerea mea este ca evaluarea nationala este un examen foarte important.
In primul rand in acest fel elevii sunt evaluati si asa pot intra fiecare la liceul la care merite.
in al doilea rand acestia pot vedea cu ajutorul acestei probe ce notiuni nu stapanesc si pot reveni asupra lor.
In concluzie evaluarea nationala este o proba prin care elevii sunt evaluati si asa pot sa-si verifice cunostintele
cam in felul acesta ar trebui sa fie construita o compunere in care sa-ti exprimi opinia:
-formularea opiniei
-sustinerea acesteia prin argumente
-concluzia in care sa precizezi de ce crezi tu in acel lucru despre care ti-ai exprimat parerea
succes
1 5 1