Răspunsuri

2014-06-23T14:22:09+03:00
X-nr.fete
y-nr. baieti
x+y=27
y=80supra 100 ori x= 4/5 ori x
x+y= x+ 4/5 ori x
Aduci la acelasi numitor si rezulta: 9x=27 ori 5=135
x=135/9=15
y=27-x=27-15=12 baieti
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-23T14:37:29+03:00
Ca sa iti fie mai usor formezi un sistem. 

Notez x=nr. baieti
          y=nr. fete
 \left \{ {{x+y=27} \atop {x= \frac{80}{100}*y }} \right.

Simplifici fractia si iti va da  \frac{4}{5}
Apoi te uiti si gandesti logic...stii x-ul..si il inlocuiesti in prima.

 \frac{4y}{5} +y = 27    inmultesti cu 5 toata fractia sa dispara numitorul...

9y=135 
 y=15 (fete) => x=27 -15
                       x=12 (baieti)

Succes la examen ! :* 
Multumesc! :-*
Multumesc si eu ! :* Succes la examen !
:-*