La evaluarea nationala la subiectul al 2-lea cum venea la 3,4 si 5
Iar la subiectul 1 la virgula e bun daca am pus asa :Virgula marcheaza o constructie in vocativ delimitand-o de restul enuntului
Si la trasaturile genului liric e bun prezenta eului liric si modul principal de expunere monologul liric?

2

Răspunsuri

2014-06-23T13:45:55+03:00
3. de- prepozitie simpla
care- pron relativ
si-conjunctie coord copulativa simpla
psihologice- adj propriu-zis
4. aceia-SB
capacitate-CD
5. "Cand sunt scrise bine"- CT
"care il incurajeaza pe cititor" AT
Trasaturile eului liric: marci lexico-gramaticale si interogatii retorice
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-23T14:06:28+03:00
3)de-prepozitie simpla
care-pronume relativ
si-conjunctie coordonatoare
psihologice-adjectiv propriu-zis
4)aceia-subiect
capacitate-complement direct
5)cand sunt scrise bine,-completiva de timp
care il incurajeaza pe cititor-atributiva
sa inteleaga mai bine profunzimea experientei umane.-completiva directa
in rest e bine ce ai spus
1 5 1