Răspunsuri

2014-06-23T12:35:01+03:00
Trebuie să așteptăm să vedem baremul pentru rezolvările parțiale. Eu am scris  construcție incidentă, substantiv în vocativ.
Nu conteaza de unde era autorul. Important e sa nu-i fi pus nume :) .
dar virgula nu marcheaza o apozitie
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-23T12:35:10+03:00
Aia nu este sub nicio forma apozitie , deci ..probabil 0 sau , daca ai noroc 2 ..dar nu cred . 

Scriitor roman , strain ..nu conta ! Important este sa fi respectat ce ti se cerea , gen repere spatiale etc . Nu se precizeaza  nimic legat de identitatea scriitorului , puteai sa nu-i dai nici nume  
Eu am dat: repere temporale primăvara, începutul lunii martie și spațiale curtea școli
Comentariul a fost şters