Răspunsuri

2014-06-23T12:30:01+03:00
Eu am scris la EN ca virgula , semn grafic , s-a folosit in structura citata pentru a separa o constructie in vocativ de restul enuntului ( Anul Nou ) . 
eu m-am incurcat si am scris ca separaca substantivul in cazul genitiv !! si trebuia vocativ
da, acolo era vocativ..
stiu , dar m-am incurcat
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-23T12:31:17+03:00
Virgula marcheaza o pauza in vorbire si care:
-separa substantivul in vocativ de restul comunicarii, cerand intonatie exclamativa;
-separa termenii unei enumeratii;
-separa apozitia de restul comunicarii;
-poate marca si un raport de subordonare;
-izoleaza o explicatie de restul comunicarii;
-marcheaza lipsa predicatului verbal.


-marcheaza un raport de coordonare prin juxtapunere;

2 5 2