Salutare!

Imi puteti spune daca am facut gresit propozitia predicativa?

Am scris asa.

El era (predicat nominal incomplet)1/ moară./2

2
era mort -PN, mort nume predicativ , deci era sa moara , eu zic ca este corect ca predicativa
Oricum...s-a complicat prea mult...
In schimb, e corect, nu?
da
Nu sunt sigura,dar nu pot sa spun ca e gresita.

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-23T12:13:52+03:00
Da este corect cum ai facut  ! .....
N-ai pentru ce !
:)))
De ce razi?
Oameni bunii sunt luati in ras in ziua de azi!
corect !
2014-06-23T12:43:33+03:00
Nu ai facut multe greseli continua tot asa

1 5 1