Răspunsuri

2014-06-23T12:17:02+03:00
Dracica (autorul) se apropie de masa si incepu sa citeasca primul capitol din cartea Gigel.
copii ascultau incantati si aplaudau dupa fiecare paragraf.

cam asa trebuie sa sune
incearca sa folosesti cat mai multe verbe si foarte putina descriere
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-23T13:02:25+03:00
Razele blande ale soarelui mangaiau cararea imbatata de mirosul florilor de cires.Cu pasii repezi ma indreptam spre scoala,unde trebuia sa aiba loc o intalnire cu celebra scriitoare Ana Blandiana.Intrand in clasa ,zaresc un chip bland,cu ochii mari si vioi.Cu o voce calma imi spune:-Vrei sa stii ceva despre lucrarile mele?.Deodata,nu ma mai interesa scriitoarea Ana Blandiana,eram prea impresionata de persoana Ana Blandiana.Era atat de fericita,de iubitoare si gingasa.                                                              -As vrea sa vorbesc cu dumneavostra despre viata!Fata ei se insenina si ma lua de mana.Ma dusese intr-o clasa unde imi arata o poza cu un baiat intr-un scaun cu rotile.Era fiul ei.In acea zi nu am aflat nimic despre lucrarile scriitoarei,dar am aflat ca in viata nu trebuie sa ne lasam doborati de obstacole si sa continuam sa zambim.
11 4 11