Aflati 3 nr stiind ca:
A)suma lor este 3.5,iar al 2 lea este de 2 ori mai mic decit primul si cu 0.5 mai mare decit al 3
b)suma lor este 1.7 iar al 3 este cu \frac{1}{2} mai mare decit primul si cu \frac{2}{5} mai mic decit al 2.
c)suma lor este 20, iar primul este un sfert din al 2 si o treime din al 3.
Va rog mult sa ma ajutat!Multumesc...

2

Răspunsuri

2014-06-23T12:01:31+03:00
A+b+c=3,5⇔a=2b si b-0,5=c⇔2b+0,5 *b+b=3,5⇔3,5*b=3,5⇔b=1
a=2*1⇔a=2
c=1-0,5⇔c=0,5

cam incomplet...Problema are 3 subpuncte...
asa cum e in c arte am scriso
Acest comentariu este atasat raspunsului dat de Toadermunteanu820 'nu tu ai scris incomplet, ci Toadermunteanu820 a rezolvat incomplet.
a okk :D
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-23T12:11:45+03:00
A)
A+B+C=3.5
A=2B
B-0.5=C
=> 2B+B+B-0.5=3.5
4B=4
B=1
A=2
C=0.5

b)
A+B+C=1.7
A=C-1/2
C+2/5=B
C-1/2+C+2/5+C=1.7
3C=17/10+1/2-2/5=17/10+5/10-4/10=18/10=1.8
C=1.8:3
C=0.6
A=0.6-1/2=0.6-0.5=0.1
B=0.6+2/5=6/10+2/5=3/5+2/5=5/5=1

c)A+B+C=20
4A=B
3A=C
A+4A+3A=20
8A=20
A=20/8=5/2=2.5
B=10
C=7.5


3 5 3