Titlul textului este un macrosemn lingvistic,intrucat in jurul sau penduleaza elementele imaginarului artistic.Din punct de vedere morfologic,acesta este alcatuit din ...si...

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-22T21:49:45+03:00
 Citesti textul integral
 Stabilesti subiectul (tema) textului
 Verifici in ce masura titlul reflecta continutul textului
 Faci referire la paragraful/fragmentul care cuprinde titlul (daca este cazul)
 Analizezi titlul din punct de vedere morfologic (ce este ca parte de vorbire)
 Mentionezi daca titlul este folosit cu sens propriu sau figurat
 Explici sensul de baza al titlului (sens propriu)
 Explici sensul figurat (daca el exista)
 Explici de ce autorul a ales acest titlu
 Iti exprimi parerea personala
2014-06-22T21:54:40+03:00
Opinia mea despre titlu este ca ...............................
in primul rand titlul este alt fel de cerinta care o cere textul
in al doilea rand textul este un continut ................................
in final asta cred eu despre text.............................
1 1 1