Răspunsuri

2014-02-08T01:30:26+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
: -S: insula Roti ( latitudine sudica), N: in capul Celiuskin ( latitudinea nordica ), V: capul Baba ( longitudine vestica), E: capul Dejnev (longitudine estica).

15 4 15
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-08T01:32:52+02:00