Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-22T21:09:11+03:00
A). la cazul genitiv:

prepozitii: asupra, contra, impotriva, inaintea, inapoia, inauntrul, dinauntrul, indaratul, de-asupra, asemenea, dedesuptul;

b). la cazul dativ:

prepozitii: gratie, multumita, datorita, conform, contrar, potrivit.
1 5 1
2014-06-22T21:12:38+03:00
Cazul genitiv:importtiva,dedesuptul,asupra
cazul dativ : aidoma,asemenea,conform