O propoziti subordonata predicativa introdusa prin adverbul relativ "cum" pls>)

2
;)
Ai dreptate prima nu e buna
ACM AM VAZUT SCZ
nu este problema, important este ca ai inteles ;)
Intrebarea este cum va reactiona la examen.

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-22T20:58:52+03:00
Problema este/1-PP cum vom urca muntele/2-PR
2014-06-22T20:59:49+03:00
El este /1(cum) vrea/2      1-PP 
                                      2-PR

El este neschimbat