Răspunsuri

2014-06-22T20:42:59+03:00
Expansiune
!Transformi o parte de propozitie intr-o propozitie de ex un ci intro completiva indirecta
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-22T20:46:40+03:00
Se va folosi de  sa faci expansiunea unui cuvânt ai nevoie de :
-un cuvânt de legătura în fraza
-un predicat 

Se va folosi de Alex ca sa il de-a jos pe tatal sau de la putere
da
Aha MERSI
in locul cuvantului subliniat pui un cuvant de legatura si un predicat
si eventual spui ce subordonata ai obtinut
aha mersi mult