Răspunsuri

2014-02-08T00:20:45+02:00
Este folosita cratima cu rolul rostirii celor doua silabe intr-un cuvant Ex: ,,nu isi'',dar si pentru reducerea masurii versurilor, pentru rima si ritm...Apropo: atunci cand se desparte in silabe se ia impreuna , adica..  se ia citind ''''nusi'''  Sper ca te-am ajutat :)))

Nu are nimic da este foarte folositoare
asa e
pai..in moment ce am spus rostirea a doua vocale intr-un singur cuvant..banuiesc ca nimeni nu este asa de ..neghiob incat sa nu isi dea seama faptul ca vocala cade adica se elideaza..:)))
nu conteaza ce ai spus tu acum daca asa ti se preda in 3 motive alea 3 motive le spui
ok..de acord.:)))
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-08T00:22:37+02:00
Cratima are uneori rolul de semn de ortografie, uneori semn de punctuatie.Dar in cazul de fata elidarea(disparitia)vocalei ''i'' si pronuntarea intr-un singur cuvant a doua silabe

Da mai ajutat :D
imi poti evalua raspunzul ca fiind cel mai bun?
Da
multumesc :*
Npc :*