Pai..izoleaza o explicatie de restul propozitiei,marcheaza lipsa PV si separa termenii unui enumeratii..succes :)
-separa substantivul in vocativ de restul comunicarii, cerand intonatie exclamativa;
-separa termenii unei enumeratii;
-separa apozitia de restul comunicarii;
-marcheaza un raport de coordonare prin juxtapunere;
-poate marca si un raport de subordonare;
-izoleaza o explicatie de restul comunicarii;
-marcheaza lipsa predicatului verbal.
marcheaza o scurta pauza in vorbire
Virguka marcheaza grafic pauzele scurte din vorbire, precum si intonatia si ritmul vorbiri...... Sper k ti.am fost de folos :*

Răspunsuri

2014-06-22T20:07:16+03:00
- delimiteaza un substantiv in vocativ de restul enuntului
- delimiteaza cuvintele ce formeaza o apozitie
- se foloseste înaintea conjuncțiilor adversative (dar,iar,însă,ci)
- marchează coordonarea prin juxtapunere la nivelul propoziției (în cadrul enumerațiilor)
mersi mult
nu ...
gata nu va certati
nu ne certam.. a si mersi pt "cel mai bun" ...
cp :)
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-22T20:08:00+03:00
Virgula este un semn de punctuatie ce marcheaza o pauza in vorbire :separa substantivul in vocativ de restul comunicarii, cerand intonatie exclamativa;
-separa termenii unei enumeratii
-separa apozitia de restul comunicarii
-marcheaza un raport de coordonare prin juxtapunere
-izoleaza o explicatie de restul comunicarii;
marcheaza  si un raport de subordonare;
1 5 1