Trebuie sa construiesc o subordonata predicativa cu conjuctia "ce" , si am facut- o pe asta : Nu inteleg ce este atat de greu . Este bine ?
Daca nu imi puteti da cateva exemple ?

2
Cand ai de facut o subordonata predicativa, mereu incepi asa:Intrebarea este.../ problema este... Dupa care pui conjunctia si restul propozitiei, este cel mai sigur si nu poti da
greș
Intrebarea este CE avem de facut.
ok , multumesc
N-ai de ce! 'SUCCESURI'!!!!

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-22T20:00:39+03:00
Nu este bun exemplul tau

nu inteleg/1-PP ce este atat de greu/2-CD

PP-propozitie principala
CD-completiva directa

problema este/1-PP ce vom face/2-PR
hotarearea este/1-PP  ce va semna pentru a lua decizia corecta/2-PR
PR-subordonata predicativa


2014-06-22T20:08:38+03:00
Nu e corecta intrebarea ta pentru ca a ta este o completiva directa 
,,Intrebarea e ce voi face maine. "/ Problema este ce voi deveni  in viitor .=> predicative