Răspunsuri

2014-06-22T19:44:25+03:00
Adverbul este o descriere (insusire) a verbului. Gandeste-te (ad - adjectiv, verb - verb = adverb) De exemplu : "Mihai mananca frumos" Ce face? Mananca (verb) Cum mananca?  Frumos (adverb)
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-22T19:49:17+03:00
Adverbul este partea care de vb care exptima o caracteristica a unei actiuni sau circumstanta in care se desfasoara o actiune sau exista o insusie (bine,repede ,aici,acum....)
determina un verb, un adjectiv sau un alt adverb 
raspunde la intrebarile :cand? , unde? cum?

1 5 1